|
کد خبر: ۲۰۵۹۸۶

فیلم| واکنش تند هنرمند گیلانی به توهین برزو ارجمند و حمید فرخ نژاد علیه پروانه معصومی

فیلم| واکنش تند هنرمند گیلانی به توهین برزو ارجمند و حمید فرخ نژاد علیه پروانه معصومی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واکنش تند هنرمند گیلانی به توهین برزو ارجمند و حمید فرخ نژاد علیه مرحومه پروانه معصومی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از مراسم وداع با پروانه معصومی بازیگر فقید سینما و تلویزیون در مجتمع خاتم الانبیای رشت که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، یک هنرمند گیلانی در واکنش به توهین های زشت بازیگران فراری به خانم معصومی می گوید: اگر تکه نانی داشته باشیم به سگ ولگرد می دهیم ولی از شما دریغ می کنیم چون لیاقت این کشور را ندارید.

فیلم واکنش تند هنرمند گیلانی به توهین برزو ارجمند و حمید فرخ نژاد علیه پروانه معصومی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش به توهین های بازیگران فراری به مرحومه پروانه معصومی

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
داود
-
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
برزو جان توی عزیزت اینجا چاپلوس و متملق و پاچه خواری می کنه یه خورده نصحیتش کن بگو از موی سفیدت حیا کن
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
حیف از سگ
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
فرخ نژاد و ارجمند شماهم میمیرید نمیر فقط خداست ، لعنت بر وطن فروشان خائن، بی همه چیزهای پست
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
دو تا سلبریتی کثیف و حیوان صفت هرزه حمید فرخ نژاد و برزو ارجمند
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
سگهای ولگرد و هار را هیچکس نمی پذیرد. وطن فروش هیچ جایگاهی نه در وطن خود و نه در کشورهای بیگانه ندارند.
پاسخ
لیلا
-
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
این دوعوضی اصلاآدمن که راجبشون اصلا صحبتی بشه.یه مشت هرزه وبی اصل ونسب
پاسخ
محمد
-
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
البته که این کار شما بدون پاداش نیست و یقینا جبران می شود هنرمند گیلانی عزیز!
پاسخ
محمد
-
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
احسنت با آب طلا باید حرفش نوشت
پاسخ
علی رشیدی
-
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اینان همین که گورشان را گم کردن خودش نعمت بزرگی است
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
واقعا حیف سگ
پاسخ
فریده
-
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
حال و احوال سه چهار نفری که از کشور رفتند الان خدا میدونه که با تعطیل شدن شبکه منوتو و بیکاری و بد آوردن شون از آرام بودن کشور برخلاف انتظارشون چه زجری دارن میکشن. از اینجا رانده و از آنجا مونده شدن. حال از عصبانیت به پروانه معصومی توهین می‌کنند.
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
این یارو شبیه شعبون بی مخ بود از لباسش معلوم بود نظامیه نظام جمهوری اسلامی باید یه فکری به حال این طرفدارانش بکنه خداوکیلی این چه ادبیاتی هست که شما به کار میبرید البته شما تقصیر ندارید وقتی اربابانتون فحاشی میکنند از امثال این یارو توقعی نیست اصلاً خیلی ها به خاطر این بی ادبی شما از شما بیزارند شما فیلمهای زمان جنگ ایران و عراق را ببینید شهدا و رزمندگان با چه ادبیاتی صحبت میکردند نکنه ایراد از معلمان شماست
پاسخ
فریده
-
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
حال و احوال سه چهار نفری که از کشور رفتند الان خدا میدونه که با تعطیل شدن شبکه منوتو و بیکاری و بد آوردن شون از آرام بودن کشور برخلاف انتظارشون چه زجری دارن میکشن. حال از عصبانیت به پروانه معصومی توهین می‌کنند.
پاسخ
فریده
-
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
حال و احوال سه چهار نفری که از کشور رفتند الان خدا میدونه که با تعطیل شدن شبکه منوتو و بیکاری و بد آوردن شون از آرام بودن کشور برخلاف انتظارشون چه زجری دارن میکشن. خود کرده را تدبیر نیست.
پاسخ
آرش
-
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
از کوزه همان تراود که در اوست.از لجن های وطن فروشی مثل برزو ارجمند و حمید فرخ نژاد و.....چه توقعی هست؟؟این ها اینقدر بی شرافت هستند که کشور و مردم رو به خل و چلی مثل رضا پهلوی فروختند، به رضا پهلوی بی غیرت که اگر سر سوزنی به ایران و ایرانی عرق داشت،بابت کشتار ناجوانمردانه پدران ما توسط قوم یهود که پس از گذشت ده ها قرن هنوز که هنوزه به این‌ نسل کشی افتخار می‌کنند و هر ساله جشن ایرانی کشون یا پوریم برگزار میکنند،هرگز دست دوستی به طرف یهود دراز نمی‌کرد.سالها در این کشور کار کردند و سرمایه به هم زدند و بین این مردم شهرت و اعتبار کسب کردند،آخر کار،هر آنچه با پشتوانه نام بلند آوازه ایران و مردمش به دست آورده بودند،به پای رضا پهلوی خائن و بی شرافت که نه تنها به قاتلین و توهین کنندگان به ایرانیان دست دوستی دراز کرد،بلکه روی خیانتکاران رو سفید کرد و با حضور در اسرائیل و شرکت در جشن‌های اینها ثابت کرد هرگز نمیتونه ایرانی باشه و قطره ای و ذره ای خون و غیرت ایرانی آریایی در بدن نجسش وجود نداره.حالا خودتون تصور کنید فرخ نژاد و برزو ارجمند و احسان کرمی و مهناز افشار و ..‌‌‌.چه جانورهایی هستند که به چنین آدمی دل بستند
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
لعنت خدا بر مرده پرستان کوروش پرست بتپرست (خصوصا سطل عن طلبهای پالانی)
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
چی کار کرده مگه؟
باز ارزشی ها ریختن اینجا
#زن زندگی آزادی
خوب داریوش ارجمند رو بیارین براتون سخنرانی کنه
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
متاسفم برات.خاک تو سرشون .برای اقامت هر کاری می کنید.واقعا نون به سگ بدی شرف داره.
پاسخ
علی
-
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
حقیقت تلخ ، چرا واقعیت و حقیقت قبول نمی کنید این هنرمند اگه مردمی بود هنرمندان و مردم اینقدر سرد برخورد نمی کردند و حتما شرکت با شکوه برگذار می کردند
پاسخ
مهتاب
-
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
یعنی انقد رذلن ک پشت سر مرده میحرفن اینا دیگه کین ...مثلا الان برزو و حمید حامی مردمن ..ک فرار کردن رفتن یعنی مردم انقد ساده هستن ک اینارو باور میکنن اگه اره ک باید ب حال این مردم تاسف خورد
پاسخ
الیاس
-
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
این چارچشم روبازکی هنرمند کرده لطفاً به سگ توهین نکنید
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
مجانی که بهشان اقامت نمی دهندبایدبرایشان کارکنندبهرحال مزدوری هم یک شغل است منتهی تاریخ مصرف داردهنرمندمزدوراگرمخاطبی نداشته باشدیعنی اتمام تاریخ مصرف !یعنی حیات نباتی ومرگ انسانی!
پاسخ
محمدرضا ملکی
-
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
این هنرمند عزیز گیلانی به نظرم محمد تجدد است که سال ۹۸در سریال تله تاتر اشک مهتاب در مرکز گیلان بازیگر من بود.
در هر صورت دمش گرم که حرف دل ما را زد.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
شک نکنید فرخ نژاد مادرش بدکاره بوده و زنش هم بهش خیانت میکنه.
پاسخ
رضا
-
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
از امروز به بعد باید برزو ارجمند و فرخ نزاد بخونند با هم:فراری، فراری، فراری یم فراری??
پاسخ
نیما
-
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
چرا خودتان را گول میزنید مگه برزو ارجمند و فرخ نژاد گفتن کسی تو ختم ایشون شرکت نکنن این سرد بودن و بی رونق بودن تشییع جنازه ایشون فقط به خاطر این بود که ایشون طرفدار جمهوری اسلامی بود و این شرکت نکردن سلبریتی ها و مردم به خاطر بیزاری و خسته شدن ازین این حکومت هستن واز حالا به بعد ازین صحنه ها خیلی بیشتر خواهیم دید در کشور
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
فقط میتونم به اون هنرمنگ گیلانی بگم زارت
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
گیلانی ها همشون هنرمندن مخصوصا باجناق های گیلانی آره عزیز این هنرمند گیلانی هم معلومه از همون نوعه
پاسخ
آتوسا
-
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
از قشر شماها کسی توقع نان رسانی نداره شماها خون مردم رو نخورید لازم نیست نان به کسی بدید نان رسان خداست تو و امثال تو چه کاره اید...
پاسخ
عبدالله
-
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
دو دیوث فراری وطن فروش بیسواد هرزه ولگرد و دو لکه ننگ جامعه بشری ، فرخ نژاد و برزو ارجمند.
پاسخ
مهیار
-
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
درود بر شما هنرمند گیلانی و بر سربازای گمنام اقا امام زمان (عج) و خاک بر سر وطن فروش نامرد خائن، در دو دنیا باید جواب اقا امام زمان و خیانتشونو بدن ..
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
حرفت رو قبول ندارم منطقی فکر کن به عقاید کسی دیگه احترام بگذارید بافکر پایین نگاه نکن من بدون روسری بودن رو قبول ندارم کار بدی هم نیست ولی بالخت شدن مخالفم بنظرت بایدبامن بد برخورد بشه اونا وطن فروش بودن و هستن تو حق دفاع نداری صد رحمت به سگ از خوک هم کثیف تر هستن
پاسخ
علی نجفی کانی
-
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
درود بر شما هنرمند باشرف ایرانی و ایران دوست. آن لجن ها ( برزو ارجمند و فرخ نژاد)هنرمند نبودند از کشور رفتند آنها وطن فروش بودند (غارغ از هر اعتقادی) آنها بی غیرت نسبت به کشور خود بودند.
پاسخ
علی
-
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
جمهوری اسلامی از به جان هم افتادن مردم سود می برد خواهشا به بی راهه نروید که این حکومت است که پدر تمام ملت را د آورده و برای سرگرم کردن مردم دنبال حاشیه سازی است تا گند های خودش زیر ذره بین ملت نرود حکومتی که با فقر و فلاکتی که به مردم تحمیل کرده است باعث صادرات فحشا شده است و امروز دنبال حاشیه سازی برای ملت و بزرگ نمایی آن است
پاسخ
محرم
-
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
دوتاحرومزاده بی ناموس
پاسخ
رامین ریحانی
-
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
سگ ولگرد شرافت دارد به برزوارجمند و حمید فرخ نژاد
پاسخ
حسن
-
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
فعلا آقای بازیگر حدود ۸ صبح یه فکری برای ننه اش و راننده تاکسی بکنند تا بعد !!!!
پاسخ
مسعود
-
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
جماعت کور خود و بینای مردم به شما میگن اولا اگه پشت سر مرده نباید حرف زد شما چرا چهل ساله پشت سر شاه حرف میزنید شاهی که مثل شما نه دزد پرور بود نه به اقتصاد ضربه زد نه ارزش پول و به گند کشید شما نظام دزدها و بی عرضه ها اونقدر وقیح هستین که به تازگی گفتین جایی که مبارزه با فساد به نظام ضربه بزند حرام است کجا اسلام اینچنین بود؟ علی به صراحت گفته بود هر حاکم ناصالحی بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی است باید برکنار شود ننگ بر شما
پاسخ
مسعود
-
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
سگ ولگرد جماعت عرب پرستی هستن که چهل سال مملکت و به گند کشیدن و مردم روز ب روز فقیر تر و آقازاده ها در عشق و حال سگ ولگرد کسانی هستن که پاچه خواری ظالم و میکنن برای ی لقمه نونی که جلوشون میندازه
پاسخ
م.ص
-
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
نیمای احمق
چرا حرف چرت می‌زنی.
گیرم اصلا یک نفر هم از اون سلبریتی های آشغال هرزه و بی غیرت در تشییع جنازه این مرحومه شرکت نکنند
مگه چه اتاق خاصی میوفته
در زمان کرونا خدا گوش خیلی ها و پیچوند
جنازه را حتی خانواده درجه یک شخص میت اجازه شرکت نداد
غریبانه با یک طناب چند نفر با لباسهای ضد کرونایی می‌بردند و از بالا می‌گذاشتند در قبر
مگه دفن نشدند
اصلا حضور مهم نیست
مهم اعمال آدمی در دنیا برای خدا باشد که الحمدلله این مرحومه خانوم پروانه معصومی از این دسته از افراد بود
نه اون طیف از سلبریتی ها که مجلس عزا و عروسی براشون فرقی نمیکند و خودشان را بزک کرده و شبیه فاحشه های پورن کرده نشون میدن و میان قطعه هنرمندان و ژست های میمون صفت میگیرند برای دیده شدن
یک تعداد سلبریتی عقده ای که فقط گرین کارت و غرب و لخت و پتی بودن براشون مهمه و مثل این دیوث حمید فرخ نژاد هستند که هشتاد میلیون ایرانی که توهم جز اون ها هستی را فدای تخم پسرش می‌کنه
خاک بر سرت
فکر می‌کنی با این زرهایی که زدی ،نظام و انقلاب دیگه کارش تموم شد
نه یابو
تازه چل چلی اول نظام هست
هنوز مونده تو و امثال تو این انقلاب اسلامی به این قدرتمندی را بشناسید
کمی برو در خلوتت بشین و برای حال خودت گریه کن که عقده هات خالی بشه. و نیایی هر زری را بزنی
ایران اسلامی با وجود رهبری فرزانه و قدرتمند و هوشیار و با وجود مردمی بصیر و با ولایت ،نه تنها به عقب برنمی‌گردد ،بلکه باعث فروپاشی آمریکا و اسرائیل و خیلی از کشورهای به اصطلاح ابر قدرت دنیا هم می شود
ما بذر این انقلاب و بسیج را صادر کردیم و صداش در قلب آمریکا و غرب طنین انداز شده
تو کر و کور هستی که نمی فهمی نفهم
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
چطور شاه دزد پرور نبود قاچاق مواد وزمین خواری اشرف پهلوی زبانزد عام و خاص بود تورم سیصد درصدی که خودشاه بهش اقرارکرد قانون کاپیتولاسیون روبخون ببین چقدر حقیر بود شاه مقابل آمریکا وانگلیس تاریخ وخوب بخون وگول حرفهای شبکه من وتو واینترنشنال ونخور
پاسخ
جلیل
-
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
یک موی گندیده خانم پروانه معصومی ، هزاران ناموس فروش مثل این دو زباله را می‌خرد و آزاد می‌کند .
روحش شاد .
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
دوستان عزیز لطفاً به حرفهایی که میزنید خوب دقت کنید.وباتحقیق کامل صحبت کنید روهوا چیزی نگید درسته که تواین مملکت مسئول خائن ومفسد ووطن فروش بوده وهست ولی وظیفه ما درمقابل وطنمون چیه اگر شهدا مثل خیلی ها فکر میکردن که چون مسیولین خائن هستند باید ماهم کاری به مملکت نداشته باشیم وپشت کنیم الان کشورماده بار دست اجانب افتاده والان کشور ما از افغانستان ولیبی بدتر شده پس ما مدیون شهداییم ودرمقابل وطن مسئولیم.دشمن همیشه دنبال تفرقست بخدا اگردرایت رهبری نبود تاالان چندتا جنگ راه میفتا لطفاقدرمملکت وامنیت وبدونید
پاسخ
مصطفی
-
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
پس میگن باجناق ها از شهر شما سر بیرون آوردند سوئیچ پارتی این سند ننگ رو به نام جایی دیگر نزن فقط بگو تو چند بار انجام دادی?‍? من گیلانی نیستم ولی خبر از محلتون دارم
پاسخ
جواد
-
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
داریوش ارجمند بلد نیست سخنرانی کنه تنها بلده پاچه خواری کنه یعنی باید یکی سخنرانی کنه بعد داریوش ارجمند شروع به پاچه خواری اون طرف کنه
پاسخ
محمدرضا
-
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
این جماعت بازیگر جیرشون تو توهین به این و اونه مخصوصا کسایی که کار بهشون نمیدن و رفتن اونور باید تو هر موقعیتی زرو بزنن وگرنه مث سگ پرتشون میکنن بیرون اونور برای دووم آوردن حتما باید پتانسیل خیانت به کشورتو داشته باشی تا از نون خوردن نیفتی کی اونجا اینا رو میشناسه آخه یه مشت بازیگر دوزاری درجه چندم فکر میکنن دو تا فیلم بازی کردن ادم شدن ازادن هر گوهی میخوان بخورن
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
کافر همه را به کیش خویش پندارد
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
خداوند این خانم نجیب را مورد رحمت واسعه ی خود قرار بدهد و ان شاءالله کسانی که بی قید و بند هستند و انحرافات مختلف دارند هدایت بکند خانم پروانه معصومی هنرمتد بزرگی بود و با نقش آفرینی اش در فیلمها آرامش دهنده بود . روحش شاد
پاسخ
فرشید
-
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
اقای مسعود خان سگ ولگرد امثال تو هستن که سرباز و پیاده نظام بی جیره و مواجب دشمنان این کشور شده اید ووطن فروشی سرلوحه زندگیتان شده است
پاسخ
فرشید
-
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
سگ ولگرد صدشرف دارد به امثال فرخ نژاد و ارجمند و کرمی و جماعت برعنداز
پاسخ
نسرین
-
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
بی ادب ... اون آقا نگفته که فرخ نژاد و ارجمند سگ هستن حیف سگ ... بعد تو نفهم داری به چند میلیون پاچه خوار و سگ و ... میگی همه تون همینطور بی ادبین از نظر تو آدم پاچه خوار حکومت های خونخوار و جناتیکار باشه خوبه و کلاس داره
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
حالا چرا اظهارات برزو ارجمند و حمید فرخ نژاد علیه پروانه معصومی را رسانه‌ای نکردید؟!
که جماعتی یک طرفه به قاضی نرفته باشند و دموکراسی هم حاضر و ناظر بوده باشد.
پاسخ
نسرین
-
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
دقیقا ... ان شاالله وقتی مردن همین بی ادب هایی که طرفدارشونن وشعار زن زندگی آزادی میدن براشون عزاداری میکنن آدم حسابیا اینارو آدم حساب نمیکنن
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
رسانه مجاز نیست اظهاراتی را که حاوی الفاظ بسیار رکیک و چاله‌میدونی و اشاعه دهنده فحشا و بی حرمتی آشکار است را در منظر عامه قرار بدهد.
پاسخ
مرتصی
-
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
پروانه معصومی خدا رحمتش کنه واقعا وطن دوست و با شرف بود برای خانواده محترمشان آرامش از خداوند میخاهم #اسراییل_کودک_کش#
پاسخ
رضا
-
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
تورم سیصد درصدی !!!!!!
شما ها اصلأ عدد و رقم نمی‌شناسید ، خاک بر سر مملکتی که افرادی مثل تو در آن وجود داشته باشد. باید نسل موجودات زنده در این مملکت نابود شود تا انسانیت به آرامش و بقاء و پیشرفت برسد
پاسخ
رضا
-
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
تو وطن پرستی ، تو خوبی ، اصلأ تو جلو بشین .
تو که عرب هایی که به اجدادت تجاوز کردند را پرستش میکنی ، حرف از ایرانی و آریایی نزن .
شعورِ تو در این حد نیست که از غیرت آریایی حرف بزنی
پاسخ
رضا
-
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
نیما جان ، این افراد شعور ندارند که بفهمند ، حتی ادبیات این محمدصادق ( م.ص ) راببین !
هرچه ایران بدبخت تر و مردمش فقیرتر میشوند ، اینان نابودی آمریکا و اسراییل را نزدیکتر میبینند ( خ خ خ )
اینان لایق جواب نیستند .
پاسخ
کیوان
-
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
آقای مسعود! اگه یه نفر بیاد بگه من دزدی کردم تو چی میگی؟ میگی نه آقا تو دزدی نکردی !؟ طرف خودش اعتراف میکنه بعد تو قبول نداری؟ خُب اگه پهلوی ها دزد و دزدپرور و فاسد نبودند پس چرا اینهمه در خاطرات خاندان پهلوی و دارودسته اشان که اکثراً هم در خارج از کشور بوده و دست جمعوری اسلامی هم به اونا ممی رسیده توی خاطراتشون از فساد اخلاقی گرفته تا مفاسد اقتصادی و نوکری اجانب و بخوربخور این خاندان و اعوان و انصارشان نوشته اند؟ اگه سواد خواندن داری و اگه قوه درک مطلب داری برو چارتا کتاب خاطرات خودشونو ( خاطرات ارتشبد حسین فردوست، خاطرات عَلَم، خاطرات فریده دیبا مادر زن شاه، خاطرات فرح، خاطرات اشرف پهلوی، خاطرات مسعود انصاری، خاطرات اردشیر ریپورتر، خاطرات ژنرال آیرون ساید و ... ) بخون تا گوشی دستت بیاد که این خاندان چقدر فاسدو بدکاره و وطنفروش و دزد بوده اند. کمی به خودت زحمت بده تحقیق کن اینقدر سرتو توی شبکه های خارجی فرو نکن و هر عنی که اونا انداختن به دهان نگیر.
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
خانم معصومی خانم محترم وهنرمندخوبی بودتوهین به این خانم هنرمندخارج ازوجدان بودامیدوارم ایندودرخلوت خود به کاراشتباهشون پی ببرن
پاسخ
امیر
-
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
ای دمت گرم.
پاسخ
امیر
-
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
ای دمتگرم.گل گفتی
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
.
در دنیای دیوانگان،عاقل بودن جرم است.
پاسخ
محمود
-
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
میگمااا مگه قرارنبود کشورو تحویل امام زمان بدین پس چرا تحویل حضرت لوط دادین?????????????????
پاسخ
سینا حسین پور
-
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
گردن هنرمند گیلانی بسان گردن کرکدن افریقایی طبقه طبقه بود هنرمندی یا نون به نرخ روز خور مثل خانم معصومی!!!!!
شکل و شمایلت که مشخص بود نون حروم خوردی نون مزدوری و جیره خوری.
وگرنه وضعیت فجیع اقتصاد کمر ملتو خم کرده شما چطور غم نان ندارید و غم گور معصومی رو میخورید!!!!!!
پاسخ
احمد
-
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
فرخ نژاد و ارجمند خودفروخته همانجا غربت بسوزید و بمیرید جمهوری اسلامی همچنان پایدار و با قدرت مسیرپیشرفت را طی خواهد کرد. روح هنرمند عزیزو دوست داشتنی و مردمی پروانه معصومی شاد و نامشان جاودان❤️??????
پاسخ
مولایی
-
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
این خانم که رحمتش بکنه خیلی خانم مهربان وبااخلاقی بودند با حرف دونفر بی فکر هیچ وقت وجه شون خدشه دار نمیشه مردم چشم دارن می بینند. روحش شاد
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
کسی که شیعیان امام زمان رو مسخره کنه در دنیا و آخرت آرامش نمی بینه
حواست باشه چه حرفی میزنی...
پاسخ
جاسم
-
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
کیوان تو هم اندازه خاندان پهلوی فاسدی
پاسخ
ستاره
-
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
تحویل میدیم تا کور بشی
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
احسنت درود بر این هنرمند گیلانی عزیز....سلبریتی های غرب پرست همان بهتر که آواره باشند...
پاسخ
فرهاد
-
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
شک ندارم هزاران پست علیه پست شماها گذاشتن اما فقط پستهای به نفع خودتون رو میزارین . من دهه ۵۰ ای هستم اون زمان راحت مارو خر می‌کردید اما بچه های ما مثل ما نیستن. یه پست که برای مسموم کردن ذهن مردم میزارید رو لا اقل کامل بزارید. البته مردم گول این پستها رو نمیخورن. شما هم به فوتبالتون برسید . نه فرخ نژاد نه ارجمند نه مرحومه معصومی فوتبالیست بودن. این پست رو میدونم انتشار نمی‌دید. دورود بر تمام جوانان ایرانی
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
مسعود اینقدر زور نزن خودتو کثیف میکنی
پاسخ
امیر
-
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
شما به آرامش برس به فکر ما نباش. اونایی که به اسم دین و امام زمان دارن مردم رو میگیرن و می‌بندن و.... مسلمااااا وقت ارامششون داره تموم میشه. شما مواظب باش وقتش برسه کدوم سوراخ موشی میخای قایم بشی
پاسخ
میثم
-
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
این دوتا کثافت.وطن فروش باید آخه یه زر بزنن اونجا که مثل یک سگ یه تیکه پرتی یا یه تیکه اشغالی بندازن جلوشون.تا نندازنشون بیرون ..حیف اسم سگ حتی بزاری رو اینا..سگ وفا داره.
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
کیوان گور پدر پهلوی و خاندان پهلوی اما از اون موی سفیدی که تو صورت مرد در میاد و تو صورت توهم در اومده حیا کن و هر مزخرف مشمئزه کننده ای رو در رسانه بیان نکن
پاسخ
نسرین
-
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
آقا رضا شعور شمام در حدی هست که شبکه من و تو و اینتر آشغال و بی بی سی حسابی بعنوان یک مخاطب روتون حساب باز کردن و خوب بهم میاین لیاقت تو و امثال تو هم علاف های اونور آبی هستن
پاسخ
مهدی
-
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اصلا فکر نمیکردم فرخ نژاد همچین آدمی باشه مطمئن باشید دو ۳ سالدیگه اعلام پشیمونی میکنن و دلشون برای خاکشون تنگ میشه اینکارهارو هم میکنن تا فراموش نشن نگران اینن که از یادها برن
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
کسی که راهشو از دیگران جدا میکنه وبخاطر پول وشهرت تن به هر خفت وخوباختگی نداده وبخاطر خودنمایی دنبال هر گروه وجناحی راه نمیافته همیشه شایسته احترامه نه توهین
چشم وگوشتونو باز کنید اقایون هنر مند تا طعنه ها وحرفلی مردمو پست سرتون بشنوید
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
دقیقا ,,عالی بود ,برزو فرخ نژاد ووو فاضلاب ملت ایران هستنداینها رذل حرامزاده ازمادران هرزه نبایدانتظاری غیرازتولد خاین جیره خواراجنبی,وطن فروش,هرزه او باش بی غیرت ,داشت...حیف انسان که نام این هرزه ها,ماهواره ایها سلطنت طلب بهایی حرامی ,وطن فروشان فرزندان ونوه ها ونسل اقدس مهوش شهنازوعهدیه ووو بیاورد,,,یادشعرمادرشان عهدیه افتادند(میخوام امشب بغل اون یکی باشم حالیته ) مادراین جماعت ,میگویند:میخوام ازاین بغل من همه لذت ببرند,,,,,,,,,مسلمانتیجه این چنین مادرانی برزو,فرخ نژاد وووبی غیرتها میباشد
پاسخ
کیوان
-
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
آقای جاثم! تو مگه از طایفه جن هستی که از حال من خبر داری!؟ شما اگه نمی تونی در خصوص مطلب بنده جواب مستدل و منطقی بیاری مجبور نیستی حرف بزنی! برو خودتو دریاب که از بغض و کینه این نظام و انقلاب در حال ترکیدن هستید.
پاسخ
کیوان
-
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
آقای ناشناس ۲۲:۵۴
جواب بنده به آقای مسعود بود تو چرا لگامت در رفته؟ نکنه تو همون مسعودی؟ کجای مطلب من به ملاجت خورده که من باید حیا کنم؟ مزخرف و مشمئز افکار پوچ شماست که جز ایجاد نفرت و فتنه کار دیگری بلد نیستید. شما اگه حرف حساب داری مثل بچه آدم بیان کن ما هم گوش میدیم و اگه لازم بود جوابتو محترمانه میدیم. یاعلی
پاسخ
رز
-
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اون دوتا هنرمند نبودن. دو تا عقده دیده شدن بودن. کسی که وطن فروش باشه عاقبتش جز به لجن ختم نمیشه.
خانم معصومی هنرمندی مهربون و توانا بودن. خدایش بیامرزد
پاسخ
جاسم
-
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
لگام تو در رفته که سر پیری بجای اینکه توبه کنی و از خداوند متعال طلب مغفرت و آمرزش کنی هی گرد و خاک می کنی،اگه کسی اشتباهی کرد نصحیتش کن نه اینکه مثل بچه ها بشینی فحاشی کنی ،حیف موی سفید که تو صورت تو در آمده ،تفصیرت نیست ایرانی نیستی
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ما آذری ها یک مثلی در رابطه با این جور آدمها داریم که به زبان آذری شنیدن گوش نواز هست ولی من اینجا معنی یا معادلش رو به فارسی می نویسم همه بخونن (مو وریششون سفید شده ولی عقلشون نه،)یعنی هنوز نمی تونن خوب بد رو از هم تمییز بدن به اون درجه از شعور نرسیدن .وقتی خانم معصومی زنده بودن از حرفها چرا نمی زدن؟چون جواب دندان شکنی از ایشون دریافت می کردن
پاسخ
جاسم
-
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
مودب باش جاسم نه جاثم،خودت از طایفه جن هستی که داری بین ملت شریف و شهید پرور ایران تفرقه می اندازی ،من مطمئن هستم که اجدادت ایرانی نبودند چون اگه ایرانی بودند بجای تفرقه اندازی مردم را به وحدت و یگانگی و همدلی و اتحاد و دوستی و همکاری و مشارکت اجتماعی و وطن پرستی فرامیخواندی ،مشکل ایران ما وجود تو و امثال تو ماند م .ص و حمیدرضا و اون دختر کم عقل خودشیفته آرامش است که ناخواسته دارید برای اسراییل و آمریکا و صهیونیسم نوکری می کنید با تفرقه افکنی و نفهمیدن اینکه چه بلغور می کنید ،مشکل ما ایرانیان وجود خائنینی مانند تو هستند که با اینکه پیر هستید اما خرفت هستید که نمی فهمید باید با رأفت و مهربانی مردم را از جذب شدن به دشمنان دور کرد نه با فحاشی دشمن تر کرد ،پیامبر اسلام قاتل عمویش که وحشی نام داشت را بخشید که بزرگترین ضربه روحی را به پیامبر اکرم وارد کرد اما شما چهارتا بچه را که اشتباه کردن و یه بی ادبی کردند را بجای اینکه با مهربانی به میهن و نظام برگردانید با ادبیات اشتباه تان از نظام و مملکت و خانواده ایرانی دشمن می کنید
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
تو دیگه ماهیانه چندی حقوق مزدوری میگیری؟
آیا هنو شعورت و سنت به حدی نرسیده بفهمی در این سرزمین چه خبره؟
پاسخ
محمد
-
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
لعنت به کیوان و دیگر مزدوران بی مزد و مواجب صهیونیست و استکبار جهانی که با حماقت و خریت خود برای مملکت خود و نظام خود دشمن درست می کنند شماها نوکر نتانیابو و بایدن و دیگر جنایتکاران هستید شماها گوساله به دنیا آمدید و گاو از دنیا می روید تنها فرقتان با حیوانات تنها متکلم بودنتان هست وگرنه با خر و گاو هیچ فرقی ندارید اینقد برای مملکت و میهن و کشور با حرف های نسنجیده یتان دشمن درست نکنید و دل صهیونیست و انگلیس را شاد نکنید دوستی شما دوستی خاله خرسه هست ما برای این مملکت هشت سال جنگیدیم اما شما دستی دستی با خریت خود مملکت را دارید به دشمن تحویل می دهید ،نظام مقدسمان گناهکاران را بخشید اما شما خواسته یا ناخواسته برای مملکت دشمن می‌سازید ،لعنت بر کیوان نوکر نتانیابو و صهیونیسم
پاسخ
هوشنگ
-
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اگه مملکتی صدتا مثل کیوان و م.ص داشته باشه دیگه نیاز به دشمن ندارد خود به خود نابود میشه
پاسخ
مریم
-
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
آفرین لعنت بر شاه خائن
پاسخ
مریم
-
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
وقتی سواد نداری همین میشه فیلم تورم در زمان شاه رو ندیدی که خودش اقرار می‌کنه اون زمان که تحریمم نبود پس چرا تورم بوده اگه قبول نداری برو فیلمش و ببین اسکلیسم سیاسی
پاسخ
م.ش
-
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
برو تحقیقات کن حقارت اینه که ایران بدون ویزا چینی ها رو می پذیرد ولی چین با ویزا و پاسپورت ایرانی ها رو بسختی می پذیره چون که باید امنیت اروپا و آمریکا رو درنظر بگیره ولی نفت رو مفت و مجانی میچاپه. قانون کاپیتولاسیون مال ایران نبوده مال همه جا بوده. وقتی تاریخ رو تحریف می‌کنند همینه.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
دو بوزینه های حرام لقمه، الحق که شایسته.... لیسیه بن سلمان و آل نهیان هستید، بی وطنی درد بزرگیست که تا پایان زندگی ننگین تان از نکبت آن رها نخواهید شد.
پاسخ
بهروز
-
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
فرخ نژاد کسی که به رهبر ناسزا گفته فراری است ولی بیلبورد های تبلیغاتی فیلمهایش در اتوبان ها و معابر به چشم میخورند. و فیلمهای نمایش خانگی اش همچنان در فیلیمو و وبسایتها پخش میشود چرا؟!
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
کارتون فقط تیکه انداختن وفرستادن شونصدتا استیکر ه که بیشتر شبیه خنده های عصبیه.
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
دورود بر ملت وطن دوست دوستان توجه کنید اکثریت همکاران خانم معصومی ایشون رو یک .....میدانند نمی‌شود که همه اشتباه بکنن این خانم یک کور مادرزاد بود ایشون مردن رفتن ولی بین همکاران و نود درصد ملت ایران هیچ جایگاهی ندارن بدانید هنرمندی که مورد مقبول مردم نباشید فراموش می‌شود
پاسخ
ابوالفضل
-
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
جالبه به مزوری افتخار می کنن مزدور صهیونیست نباشی بهت تهمت می زنن توهین می کنن خیلی از هنرمندان از ترس همین توهینهای سلبرتی های غرب گدا جرات حرف زدن ندارن
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
نوکر صهیونیست تنهایی به این نتیجه رسیدی یا از اربابت کمک گرفتی
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
فعلا شما از سوراخ موش کامنت بزار. تا دولتت بدمد
پاسخ
شاهرخ تویسرکانی
-
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
ببینم خودت تنهایی گفتی ۹۰ درصد همه صفر زن های خائن اینور آبی و اونور آبی را تو آمار کذائی ات آوردی ببین تو همین کامنتهای ارسالی بخون پیامها را متوجه خواهی ۹۸ تا ۹۹ درصد ملت این خانم شجاع مردم دوسته وطن پرست را عاشقانه بخاطر اینکه طرفدار انقلاب و ارزشها وشهدا ووطن بود را دوست داشتند و احترام قائل بودن لیاقت شما همین حمید فرخ نژادی هستش که گفت یک موی تن پسرش به امثال تو و همون ۹۹ درصدی که گفتی تو و همپالکی هات ارزشش بیشتر تا شماهایی که ارزشش را فرخ نژادتون گفت که ندارید لیاقتشان همین بی هنرهایی مثل فرخ نژاده
پاسخ
شاهرخ تویسرکانی
-
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
ببینم خودت تنهایی گفتی ۹۰ درصد همه صفر زن های خائن اینور آبی و اونور آبی را تو آمار کذائی ات آوردی ببین تو همین کامنتهای ارسالی بخون پیامها را متوجه خواهی ۹۸ تا ۹۹ درصد ملت این خانم شجاع مردم دوسته وطن پرست را عاشقانه بخاطر اینکه طرفدار انقلاب و ارزشها وشهدا ووطن بود را دوست داشتند و احترام قائل بودن لیاقت شما همین حمید فرخ نژادی هستش که گفت یک موی تن پسرش به امثال تو و همون ۹۹ درصدی که گفتی تو و همپالکی هات ارزشش بیشتر تا شماهایی که ارزشش را فرخ نژادتون گفت که ندارید لیاقتشان همین بی هنرهایی مثل فرخ نژاده
پاسخ
شاهرخ تویسرکانی
-
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
درود و هزاران بار درود بر حمید فرخ نژاد خائن فاقد شرافت سلام بر بی هنر ترین بی همر سینمایی وطنفروش ایران که ۹۹ درصد ملت را گفت فدای یک تار موی پسرم اصلا بحساب هم نمیارم گفت میخوام این ملت نباشه وقتی پسر بیشرف و قرمصاق و حرام لقمه ام نباشه یا ناراحت و گرفتار باشه.
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟